Friday, November 6, 2009

"Fericirea nu se cumpara in rate"

Puts things into perspective...



To record your message press 2. Thank you

La radio, vreau sa ajung la radio
S-auda o tara-ntreaga cine-s eu cu adevarat

In fiecare zi imi spune cineva cat sunt de fericit
Ca viata o traiesc din plin pentru ca am mobil si-s conectat,
Masina de spalat si expresor, televizor cu ecran plat,
Calculator si sunt special pentru ca am un card cu numele pe el
Cu care in curand o sa imi cumpar casa pe pamant
Si cu garaj, doua masini si un rotweiler in curte
Si voi primi nevasta, urata si cam proasta
Si doi copii la scoala americana,
O bona care-mi e amanta si ma insala
Si care vrea la sala,
Suntem cu totii o comunitate de vise sfaramate in mii de rate,
De vise sfaramate in mii de rate...

Nu vreau s-ajung asa
Asta nu-s eu si trebuie sa scap
S-ajung la radio
Sa spun cine sunt eu cu adevarat

La radio, vreau sa ajung la radio
S-auda o tara-ntreaga cine-s eu cu adevarat

Iubita mea lucreaza intr-o cafenea
Vrea sa se faca actrita
In fiecare seara o iau si-o duc acasa in doua camere si o terasa
Asa e casa noastra, albastra
Iubita mea gateste
Eu o ajut la vise
Apoi ma duc pe strazi si pe trotuare, murdare
De povestile cu creta
Si ma-ntalnesc cu trei prieteni vagabonzi
Sunt vagabonzi, dar ii cunosc de mic
Si mergem la un net sa mai vedem cum e,
Si care-i faza si cum sta treaba.
Iubita mea viseaza,
Iar eu pun bani deoparte ca sa o duc departe
Si sa calatorim, sa ne iubim si sa dansam pe mese.
Asta-i povestea mea si vreau sa-o dati la radio
Sa auda toata lumea
Ca viata-i simpla si misto.
Si o iubesc pe fata mea.

La radio, vreau sa ajung la radio
S-auda o tara-ntreaga cine-s eu cu adevarat

Masina de spalat n-o sa ma faca mai curat,
Nici expresorul, n-o sa-mi ghiceasca viitorul.
Numele meu nu vreau sa-l vad pe card,
Iar fericirea nu se cumpara in rate.

La radio, vreau sa ajung la radio
S-auda o tara-ntreaga cine-s eu cu adevarat

No comments:

Post a Comment